vliegveld stress - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Manege HartenHoeve - WaarBenJij.nu vliegveld stress - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Manege HartenHoeve - WaarBenJij.nu

vliegveld stress

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Manege

31 Augustus 2017 | Nederland, Schiphol

Hoe doe je dat? 15 mensen in de hele vroege ochtend gedouched en gevoederd met koffers, paspoorten, voldoende kleding en nog laatste knuf voor de honden? wij moeten het nog een beetje leren. Juist toen we afgezet waren door onze super chauffeurs Berdien en Peter, bleek dat er nog 2 koffers stonden te wachten in de kantine van de manege. En het waren niet een van de koffers met kinderkleren of knutselpret. Gelukkig kon Lianne in een vliegende vaart ze nog aanbrengen zodat gelukkig ook Jordy zijn eigen onderbroekje kan dragen in het verre Moldavië. Voor nu een groet van het vliegveld nog net voor we opstijgen.
Pa!!!

• 31 Augustus 2017 - 11:17

Suus:

Een hele goede vlucht ! Succes !!

• 31 Augustus 2017 - 11:21

Samantha:

Heel veel succes en (klus)plezier allemaal!!!
    Ik ga jullie volgen.
    Een dikke knuffel voor kayleigh
    Groetjes Samantha (tante van kayleigh)

• 31 Augustus 2017 - 12:27

Ronald :

Hopelijk een goede niet stessvolle reis.

• 31 Augustus 2017 - 15:11

Patricia :

Kayleigh veel plezier mop
    Xxx van mij en luana

• 31 Augustus 2017 - 18:33

Nicole Vd Heuvel:

Voor jullie zit deze lange reis er bijna op. ik voel de kriebels hier in mijn buik. Spannend joh. Hoe zal het eruit zien?
    Hopelijk hebben jullie nu ook nog zo'n mooi avondzonnetje en kunnen jullie genieten van de rit naar jullie eindlocatie. Ik doe maar geen poging om hem te schrijven. Voor straks een hele goede nachtrust en morgen gezond weer op, vol frisse moed om....te gaan BOUWEN!!!
    Yeh, daar zijn jullie voor gegaan, toch?
    Allemaal heel veel succes! En een extra knuffeltje voor Fleur.
    Groetjes Nicole

• 31 Augustus 2017 - 19:01

Karin:

Met gehoord dat jullie een goede reis gehad hebben. Nu kan het grote avontuur beginnen. Heel veel succes.

• 31 Augustus 2017 - 20:02

Peter En Margot:

Hi jordy joppe en beauty hebben we vanmiddag binnen gezet! Dus geniet en maak je geen zorgen hahahaha

• 01 September 2017 - 09:46

Patrick:

Heel veel plezier Kayleigh.. ben trots op je! Weet ook hoe spannend je het vind! Xxx van Papa

Manege

Manege HartenHoeve is in samenwerking met Victor een project gestart in Crasnoarmeiscoe, Moldavië. In dit dorp wonen ongeveer 4000 mensen. Ongeveer 50 van hen zijn gehandicapt en afhankelijk van zorg die Victor hen geeft. Nog eens 100 kinderen leven in pure armoede. Zij kunnen na schooltijd naar het dagcentrum van Victor voor leuke activiteiten en een gezonde maaltijd. De HartenHoeve steunt deze projecten van Victor financieel en praktisch. Afgelopen zomer gingen tien bewoners met een beperking en vier begeleiders naar Moldavië om daar te bouwen aan het fundament van een nieuw dagcentrum. In 2018 gaat er opnieuw een team van de HartenHoeve naar Crasnoarmeiscoe om daar verder te bouwen aan het dagcentrum en vriendschappen. We betalen zelf de reis en het verblijf, zodat al het geld dat we ophalen geïnvesteerd kan worden in het project! Wat doen we in Moldavië? Op dit moment heeft Victor geen goede ruimte om de mensen met een beperking en arme kinderen op te vangen. Het gebouw is oud, slecht geïsoleerd en er is geen stromend water of een keuken. In samenwerking met de HartenHoeve, bouwt Victor nu een nieuw gebouw met kachel, stromend water én een keuken. Daarnaast zamelen we op de HartenHoeve kleding in voor de kinderen en gehandicapten in Crasnoarmeiscoe. In de zomer is het er heel warm en in de winter heel koud. Kleding is er heel duur, dus veel kinderen liepen er afgelopen zomer in alleen een onderbroek! Kijk voor meer informatie op: www.hartenhoeve.nl/moldavie

Actief sinds 01 Juli 2017